Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Orkidé

Har inte speciellt bra hand om blommor, lyckas ta kål på de flesta ganska fort efter att de kommit in i mitt hus. Däremot gaderobsblommor kan jag ta vara på, och även orkidér. Älskar orkidér, de är så fina.

Just nu i mitt köksfönster, står det 5 styckna, en har knopp, ska nog slå ut när som helst. En blommoar för fullt, den har jag haft i några år och den har blommat flera gånger. Sen köpte jag även en ny här om dagen, så den blommar för fullt.

 Ny inköpta  Den som blommar igen...   Den med knopp i



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.