Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Nya färger i köket

Nu är det nya färger i köket, nu när julen är borta.
Det som gäller nu är rosa och svart, som sagt var jag älskar ROSA!!
Mamma hade med sig svarta panelgardiner och en svart och rosa randig matta till mig igår, ska låna dem av henne. Sen har jag fått lite tyg at min svärmor, som hon köpt men som hon inte kommr att använda. Och de tänkte jag att jag skulle göra gardiner av, en kappa och sen två panelgardiner av till köket. Så i efter middag ska min sambo och jag åka ut till hans föräldrar och låna deras symaskin, så ska min sambo få sy gardiner åt mig. jag själv har inge tålamod att göra nå sånt...
Så när gardinerna är färdigsydda och uppsatta ska jag ta kort och visa för er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.