Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Inspiration

Känner mig inte jättepigg...mår lite illa..hoppas det inte är magsjuka..för det är hemskt! Så då jag inte orkar göra så mycket, hade tänkt å ta bort julsakerna, men det får vänta,så kollar jag runt på alla fina bloggar om inredning och försöker få lite inspiration till vad jag kan hitta på här hemma.

Där vi hade tvn nere i vardagsrummet, innan vi flyttade upp den till övervåningen, där vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på...innan jul gick det i lila, då jag hade lila i gardinerna. men nu vill jag hitta på nå annat...så jag funderade på om jag skulle låta det gå i svart och silver...hmm...ska fundera vidare.
Har gröna soffor, och hyllan är svart. Så jag kan ju inte hitta på vad som helst. Nån som har nå förslag får gärna hojta till...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.