Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Fina julklappar

Julen 2008, fick vi, jag och min sambo fina julklappr. En hel del inredningsdetaljer...

Vi fick fina kuddar, till vår soffa. Önskade mig kuddar i beige och brunt och det fick vi, hela 4 styckna. Blir snyggt i vår fina soffa. Sen fick vi även en mysig filt, som passar jättebra med kuddarna och till soffan.
2 kuddar + sängkläder med afrika tema till vårt gästrum, (ska skriva om vårt gästrum senare) och även urläckra lyktor, önskade mig lyktor, tänkte ha dem nere nu när kistan är flyttad, men dessa tror jag nog ska få stå uppe. Måste bara köpa ljus till dem först...
En snygg matta i badrummet uppe, som en vis dam gillade, då hon låg på den på det sköna varma golvet med golvvärme när jag skulle ta kort...kom på henne!

Se lite kort här nedan.

      
           

Innan jul hamnade jag på DUKA, där jag haft ett present kort ganska länge men inte hittat nåt jag velat haft men nu såg jag denna underbara ängel, kunde inte låta blir att köpa den.
Så i julklapp fick jag en till, fast en liten...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.