Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

ÄLSKADE PAPPA

Igår var det 4 år sedan min pappa somnade in, han somnade in hemma bland sin kära.Vi som satt med när pappa tog sitt sista andetag var jag,min syrra, mamma,min ena moster, min sambo och en sköterksa från MOH (medicinskt omfattande hemsjukvård), de som jobbade där är helt underbara. I stort sett alla som stod pappa nära, hans föräldrar, bror, närmaste vännerna och arbetskamrater, hans chef var där under hans sita dag.
Så igår var vi upp till graven med blommor och tände ljus. Tänder ljus gör vi regelbundet men gjorde det även igår. Blev så fint så!

Kanske lägger upp någon bild sedan, men måste kolla med min syster, för det var hon som hade kameran med sig igår.

Saknar och Älskar dig Pappa!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.