Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Kärt återsende =)

Igår var jag och hälsade på en vän, som det var länge sedan jag såg.

Vi lärde känna varandra redan när vi gick i typ 2:an, då förde dansen oss samman. Umgicks nog inte så mycket mer än när vi var på dans, men sen när vi kom upp i högstadiet, så hamnade vi på samma skola, så då blev det mer att umgås. Sen blev innebandyn ett nytt intresse, där vi lärde känna många nya människor.
Vi umgicks ofta, hade roligt och hade mycket tokigheter för oss.
 Som man idag kan undra vad man pysslade med, hur man kunde, hur tänkte man?!
Men även skratta åt.

Sen gled vi ifrån varandra, började olika program på gymnasiet, på olika skolor. Sen flyttade hon från stan...

(En lång historia som jag gjorde väldigt kort...)

Men nu är hon tillbaka i stan, så nu passade vi på satt ses. Hoppas det inte ska dröja allt för länge tills nästa gång.

Var kul att träffa henne. se hur hennes nya lägenhet såg ut, smaka på hennes goda bakverk och pratat gamla minnen.

Hon heter Josefine och finns på denna blogg!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.