Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Tittat länge på dessa...

Har tittat länge på vita bokstäver på Decordesign på stan, men väntat tills de e jul, ifall någon köpt desa till mig. På julafton ser jag ett paket där ifrån, tänk om det är bokstäverna...men det var till mamma...Hon fick jättefina ljuslyktor av min syrra.
Så efter jul så gick jag faktiskt dit och köpte bokstäverna, skulle ha LOVE, men O var slut, så det fick bli ett Ö, men prickarna var lösa så det blev bra..Jag var Även in på Kuckelikana, och där ser jag bokstäver i stål/silver men de var lite dyra, men då kom ajg på att jag hade present kort, så då blev HOPE inhandlat.
Så nu fattas bara TRO= BELIFE, men det funderar jag på att ha i någon annan form/färg/material av bokstäver, någon som har något tips var sådan kan finnas?

En butik i Rättvik har tydligen bokstäver, ska ta mig en titt där någon gång...

Så här ser de ialla fall ut nu när bokstäverna är på plats
                                                                                                                                                                                                                                
                              

Tog även kort på lyktorna när de var tända, se så fina de är.

                             



Kommentarer

Postat av: Anonym

BELIEVE, inte belife!



Kram

2009-02-06 @ 23:53:05

Postat av: Maria

Är lite dålig på engelska så jag sökte på internet på ordet tro, fast på engelska och fick upp det så, därför skrev jag så. Men stavas det inte så så är jag tacksam att du uppmärksamamde det.

2009-02-07 @ 23:27:11

Postat av: Anonym

tools?hl=sv" rel="nofollow">http://www.google.se/languagetools?hl=sv



en hjälpare i nöden ;-)

2009-02-15 @ 22:40:19

Postat av: Emma

Kollade upp lite om tro hopp o kärlek och när ja sökte på länken som nån lagt in som kommentar så fick ja fram att tro hopp o kärlek skulle vara FAITH HOPE AND LOVE. Men bara tro = believe //emma

2009-02-17 @ 18:40:38
URL: http://skruttbilsbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.