Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Inrednings tvprogram

Älskar inredningsprogram!

Bygglov, gillar Mija, det blir alltid så snyggt!

Från Koja till Slott

Design: Simon och Tomas, tycker jag dock blivit sämre...

Roomservice

Nytt läge

Extreme Home Makeover, märks att det är i USA, lite väl överdrivet ibland.

Å Arga snickaren, inget riktigt inredninsprogram, men snyggt blir det.



Idags läget försöker jag följa Bygglov och Arga snickaren.
De är nog de jag tycker är bäst, förutom Från koja till Slott och Nytt läge.

Ser du på inredningsprogram? Vilket gillar du bäst? Har jag glömt något?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.