Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Fint väder

Idag när det var fint väder tog vi en rejäl promenad, vi gick ner till Runn och ut på isen. Det var skriskotävling för Hollänska eliten, så vi promenerade ut till Främbyudde och kollade läget.
Sen när vi var där tänkte vi att det inte var så långt att gå upp till min sambos syrra som bor på galgberget, så vi började traska upp dit,m en det var längre än vi trott...och sen avslutade vi promenade upp till henne med att gå upp för en dryg backe,då var de skönt att vi snart var framme.
 Så vi har nog varit ute å gått i ca 1,5 timme idag, i strålande solksken och några minusgrader, helt underbart väder och vi är lediga. Tog lite kort då vi var ute på isen, se här:


                                               



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.