Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Bokrea

Snart börjar årets bokrea.
Ska ta mig en titt, har sett lite böcker i tidningarna man fått hem om bokrean, som kan vara intressanta.

Boken "Så dumt" av Mia Törnblom, den vill jag läsa, har träffat henne, en helt otrolig tjej.
Var på hennes föreläsning när hon var i Falun, för några år sedan.

Sen ska jag kolla på någon barnbok, till min sambos storasysters bebis.
 Tänkte göra ett paker med lite av varje, å då passar väl en bok bra in.
Hon ska ha i slutet av mars, men vi åker inte ner till dem förrän i början av maj, då vi har ca 100 mil till dem.

Sen ska jag nog kolla på någon inredningsbok/göra det själv, om det kan finnas någon intressant.

Sen finns det säkert massa andra bra böcker som man kan hitta, till ett bra pris.

Nu för tiden läser jag inte lika mycket.
När jag var yngre,typ 14-15 kanske, då läste jag hur mycket som helst.
Kunde läsa ut en bok om dagen, om inte mer.



Kommentarer

Postat av: Bea

Hej =) Gå in på min blogg och gör utmaningen =) Kram

2009-02-24 @ 13:21:32
URL: http://beabofink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.