Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Vilken tur man har ibland...

...Syrran var till Norrgården och köpte två inredningstidningar för halva priset,
och då tänkte jag attd et skulle jag å vilja ha, ja menar halva priset e ju kanon.

Så dagen efter var jag dit och då kostar tidningarna bara 20 kr styck, så jag funderar på vilka jag ska ta, fanns 3 olika. Men bestämmer mig för att ta 2 av dem och ska betala. ( tidningarna låg på kassa disken) .
Då frågar hon i kassan om jag har den 3:e som jag bara tittade i, nej svarar jag, då jag inte tänk köpa den,
men då får jag den på köpet.


 

Sjysst!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.