Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Vilken överaskning =)

Vilken överaskning man fick när man kom hem efter jobbet i fredags.

Jag tycker inte om att tvätta fönstren, då jag har 11 styckna nere och 7 uppe,
och det blir 4 sidor på varje fönster, då vi har energiglas.

Så min syster lovade att hon skulle tvätta dem åt mig.
Hon skulle komma till oss på fredagen
men då var det lite halmulet och regn, så jag var inte säker på att hon skulle komma.
Men när jag kommer hem har hon, med hjälp av min mamma och hennes pojkvän ( hur nu han blev indragen i det hela) tvättat alla våra fönster, + städat hela vårt hus. men inte nog med det de hade även lagat mat.

Snacka om överaskning!
Jag är så tacksam, och så glad!!

Vilken underbara människor man har i sin omgivning!!

Vilken start på helgen!

Sen efter maten, passade jag på att byta sängkläder och sätta upp nya gardiner, så nu är det så fint hemma hos oss!

Tack än engång!!



Kommentarer

Postat av: Susanné

Hej!



OjOj jag hade helt glömt bort det faktiskt! Men jag ringde och frågade min mamma men hon jobbade på söndag, sedan började hon jobba redan 05,00 på Måndag då dom skulle inventera=S jobbigt! Jag kan tyvärr inte heller komma vi ska försöka få klar trappan i helgen när båda är lediga och kanske åka och hälsa på Simon familj. Kraam

2009-08-25 @ 20:54:06
URL: http://soosiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.