Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Vila i Frid

Igår var vi på begravning, det var min sambos farfar som skulle begravas.

 En fin begravning, och en bra präst, en ung kvinnlig präst, som var väldigt duktig.
Läste knappt ur papperen, och sa bara det hon skulle,
inga långa ramsor om allt mellan himmel och jord, som man inte orkar lyssna på.

Jag kan väl påstå att jag har träffaten del präster, så jag vet nog vad jag pratar om.
Sen jag träffade min sambo, för ca 7 år sedan, har jag varit på 3 dop, 5 bröllop och 6 begravningar.

Sen blev det smörgåstårta och fika med släkten på Gullnäsgården.
Fast det bara var närmaste släkten så är vi ganska många, då min sambos pappa har 6 syskon.

Vila i frid pappa, morfar, min sambos farmor och farfar och min mosters man!!




Kommentarer

Postat av: Petra

Grattis! DU har vunnit tävlingen hos mig, kika in!!!

2009-09-01 @ 17:17:36
URL: http://pinkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.