Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Faith

Äntligen har jag hittat bokstäver som passar till mitt vardasgrum.
Har ju velat haft bokstäver i en annan stil än  de jag har.
Hittade fina bokstäver på Gruvgatan 13,
men bara några kvar, så jag har väntat och väntat på att nya bokstäver ska komma in.
Varit in flera gånger men inte än, har jag fått tills var, men nu i slutet av veckan hade de fått, så då kunde jag köpa.

Så nu är det komplett.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.