Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Ny matta

Har länge velat haft en rund ryamatta på övervåningen, under soffbordet.

Men alla mattor har varit för små,eller för dyra men nu har jag beställt en.

Jotex hade halva priset på en vara + att de hade en rund matta i storlek ø 200 cm, så nu har jag klickat hem den!

Dock får jag vänta till slutet av Oktober, men har jag väntat så här länge kan jag nog vänta ett tag till...
(Fast i creme)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.