Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Tappa-stegtävling

På jobbet är vi just nu med i en steg tävling, vi ska gå från Oslo till Malmö,
med start den 30/9 och vi ska vara i mål innan en 3/12.
Helst ska man gå minst 10000 steg per dag, och det har jag hittills klarat!



Igår med förutom stegen på jobbet ett yoga pass = 11700 steg och idag tog jag en promenad till Bea, för att gå till lekparken.
Sen gick jag hem igen...= 10858 steg.
Imorgon blir det en tur till Rättvik, för att gå på marknad, och då ska det väl bli några steg...

Så ni som vill ut och gå, hojta bara till så hänger jag på!

Tur att det varit fint väder, så det började bra i alla fall!
Riktigt fint höstväder, gillar hösten om solen lyser ibland.
Mysa under en filt, läsa böcker, tända ljus och bara mysa :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.