Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Renoveringen i hallen fortskrider...

Här hemma går det frammåt med renoveringen i hallen.

Min sambo målade det sista igår, medan jag var och roade mig!

Å idag har han köpt en del lister, allt fanns inte på lager, så det blir nog en vända till dit imorgon...

Så det som är kvar är att sätta upp alla lister, runt dörrar, tak och golv och sen foga klinkers.

Sen är det bara inredning kvart :)
å så städning så klart =(

Är riktigt nöjd! Nu är det så ljust och fint!

När vi är klara ska ni får se bilder.




Kommentarer

Postat av: Therese

Vad roligt att få nyrustat, alltid kul när man får börja inreda o piffa.....



Hoppas att du får en fin o mysig hösthelg!

Kram Therese

2010-10-14 @ 19:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.