Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Då bär det av igen...

Imorgon bär det av igen, jag å syrran ska på inredningstur :)
Det var egentligen tänkt att vi skulle stå på loppis med en kompis,
men tyvärr fanns de inga bord lediga, så vi tar en tur istället...

Igår kväll tog jag med syrran och mamma tills stan, för att besöka Gruvgatan 13 i Falun,
som hade kvällsöppet, då de tagit in julen.

Alltså det är ju en underbar butik, men det blev ännu mysigare när det tagit in julen!

Återkommer efter inredningsturen, så ska jag visa bilder på vad som inhandlades på Gruvgatan.



Kommentarer

Postat av: Stina

Hej gumman!



Ja, Gruvgatan är verkligen en fin butik. Jag brukar typ hyra in mig när jag väl är där.:-D Så länge går jag där inne.;-) Kram Stina

2010-11-12 @ 22:52:58
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com

Postat av: Lime

Heeej och tack för besöket hos mig. Jag bor i Borlänge - vi är grannar alltså :-)



Jamen visst ser jag att vi gillar väldigt lika inredningsbutiker. Det var länge sedan jag var ute på inredningsbutiks-turne men det kan mycket väl bli någon nu när advent närmar sig :-) En tur till Gävle och butikerna där blir det inom kort, det är iallafall bestämt :-)



Jag gick Luffarslöjdskursen via en Konstsektion hos min arbetsgivare. Nu kommer jag ju tyvärr inte ihåg vad "magistern" hette - men jag tror att han kör kurser lite nu och då.



Hoppad du och syrran får en trevlig shopping-tripp idag!



Kul att ses och vi ses säkert igen!

Lime

2010-11-13 @ 11:49:08
URL: http://lantlivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.