Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Inspektera...

Var länge sedan jag var ner på stan men igår blev det en vända ner på stan efter jobbet.

Sen en tid tillbaka, har jag sett att det funnits en butik i Smedjebacken som jag gärna velat besöka men har inte haft nå ärenden åt det hållet, men sen så var jag in på deras blogg för någon vecka sedan och ser att de öppnat en butik i Falun, så igår traskade vi dit och min syrra handlade lite...
Butiken heter Kol och Rosors.
Ännu en underbar butik med en gullig ägarinna =)

Kuckilikana ska flytta så de hade rea,så vi kikade in där ifall de var nåt intressant på rean...hittade tyvärr inget där.

Kikade  även in i butiken Gruvgatan 13, de har för någon vecka sedan bytt ägare och
Bergstenska gården är ett måste när man ändå går förbi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.