Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Altanprojektet har startat på allvar...

Här händer det grejer...
Vi, kanske var att ta i snarare min sambo, håller nämligen på att bygga en altan på baksidan
och det är ingen liten pjäs...

Gårdagen bestod av att min sambo och hans pappa la plattor,
då vi bara har sten och berg, dvs det går inte så bra att gräva och stoppa ner plintar...

Idag har de varit och handlat lite byggmaterial och "ramen" är snart på plats.
De har idag även fått hjälp av min sambos systers kille, alltid bra med hjälp =)

Så det går framåt.
Vi hoppas det är så gott som klar till midsommar och vår semester
så vi kan bjuda vänner på grillat, och sitta ute och ha det skönt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.