Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Härliga tidningar

Varit på jakt efter den nya tidningen Välkommen hem idag,
men inte hittat den än, fanns inte på de två affärerna jag var in på...
...så jag får leta vidare.

Fick ialla fall nya tidningen Lantliv mat och Vin i brevlådan idag,
verkar vara en mysig tidning med massa härliga recept,
passar bra att man får den nu när man är ledig, när det är påsk =)



Men det ska jobbas en dag till innan man är ledig, i hela FYRA dagar =)
Påsklunch blir man bjuden på imorn på jobbet, härligt!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.