Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Fullspäckad dag

Jag har ju lovat att lägga ut bilder och skriva var vi varit i Stockholm,
men jag har väntat på bilderna från min mammas kamera,
då det var den vi hade med oss, så imorgon, eller senast söndag ska jag ta och visa.

Imron blir det en fullsäckad dag,
ska försöka hinna städa, slå in presenter,
åka till Lager 157 för shopping, det var ju REA, kan man aldrig få för mycket av.
Och självklart blir det ett besök på Calimero, alltså det är en av mina älsklingsaffärer.

Sen på kvällen blir det kalas eller rättare sagt tjejmiddag =)


Uppdatering av Lördagen,
blev inte att städa, då vi slippade köksbänkarna och matbordet som vi sedan oljade två gånger,
antagligen behöver vi göra det en gång till idag.
Så idag blir det städning istället.
Ingen idé och städa innan man slipat, onödigt jobb!

Efter Sågmyra vändan blev det att sätta sig ute och mysa, himla skönt i solen!




Kommentarer

Postat av: Lilla Kullan

Det var värst vad mycket kul du ska göra.:-) Kram Stina

2010-03-05 @ 22:24:08
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.