Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Vad är fel...

Vad är fel?!
Syrran och jag var in på två loppisar och en inredningsbutik men vi köpte inget...vi skyller på värmen.

Alltså jag älskar sol och varmt väder, men idag lös ju inte solen direkt men det var kvaft, så lite drygt var det...

Grabbarna fixade med den enas bil och då passade vi på att ta en liten tur, dock inte så långt men ändå...

Såg i tidningen igår att det vankades loppis, så vi tog en tur dit och när vi ändå var ute och åkte så kikade vi in på en loppis på stan och inredningsbutiken Gruvgatan 13.

Fast det inte var kanonväder blev det ändå ett dopp, avsvalkande!
Vad vi har badat iår, har nog tagit igen flera år...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.