Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Stockholmsresa som avslutades med ett dopp =)

Tog en tur till Stockholm med min sambo, hans syrra å kille idag över dagen =)
Kul att hitta på nå å gå i inredningsbutiker =)

Åkte till Kungens kurva, för att kika på IKEA å där passade vi även på att käka frukost en gång till.

For vidare till Dalarö och till butiken Noga utvalt,
min svägerska hade handlat av dem via nätet men ville besöka den biutiken live när vi ändå var i Stockholm.

På vägen dit ser jag butiken Fröken P, så på vägen tillbaka stannar vi till där så jag får kika in där.
Ser inte så mycket ut för världen utanpå men vilken underbar butik när man kommer innanför dörrarna.
Massa massa fint =)

For vidare in till city och vi börjar med att leta på någonstans att äta,
alla fyra fastnar för restaurangen med thai och kina mat.
Så himla gott =)
Vet inte var restaurangen heter men den låg på Östermalm.

När man är i Stockholm måste man besöka några butiker på Östermalm, nämligen Bruka, Koffert och Drömhuset.

Besökte även Stockhome, Mique, In och Finn, Berry Details och Lagerhouse.

H&M Home är en annorlunda butik som ni måste besöka om ni åker till Stockholm,
ligger på Drottninggatan inte långt från Åhlens.
Där var det nu rea, så det inhandlades en hel del.
 Två grön kuddfodral, ett ljusrosa kuddfodral, en innerkudde, servetter och 2 tygkorgar =)

Under dagen inhandlade även:
2 nyklar som man kan ha som ljusdekoration,
2 filtar till vår soffa på verandan
och 
1 skylt med ordet Love.





När vi kom hem var det så varmt och kvaft så vi drog till roxnäs och tog oss ett dopp.
Så nu är man inte lika varm...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.