Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Loppis fynd =)

Som sagt var igår blev de inge fyndat alls men idag hittade vi massor till väldigt bra priser, det gillar vi =)

Kvällsloppis i Falun så jag, syrran och även mamma åkte dit för att ta en kik!

Har varit där några gånger förut, när det har varit på lördagar men då har det typ varit samma försäljare gång efter gång med inte nå jättebra priser men idag var de massa nytt folk med fina grejor och bra priser =)

Mamma inhandlade en jättefin väggtext till sin hall (Hjärtligt Välkommen) och en liten sax.

Tyvärr, eller vad man ska säga så har jag och syrran samma smak, och letar efter samma grejor och då gäller det att den som hittar det först får självklart köpa det.
Så blev det idag, syrran hittade så klart boken före mig...



Själv får jag leta vidare...

Första bordet vi stannade till på hittade jag denna fina kanna



Fick i julklapp mandel och russin skålen, så då passade kannan fint ihop =)

Vi hittade även detta:



Ljusstakar till syrran, tror hon skulle spraymåla dem.
Slev till ett av mina projekt, ni får se sen!
Mammas sax.
Muffinsformar, får se vad de kommer användas till. Ljus? Gjuta betong i?

Hittade även lite böcker, till en billig peng.

Syrran köpte oxå ett väggord: Carpe Noctem (Fånga natten), kanon fint!

Vi har även hunnit med att plocka jordgubbar i Hedemora
och
tagit ett kvällsdopp med mamma, syrran, hennes kille, jag, min sambo, min sambos syrra och hennes kille.
Ett helt gäng alltså!
Blivit så att vi tagit ett kvällsdopp varje kväll denna vecka.
Så himla skönt och svalkande =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.