Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Snö, snö och åter snö

Tanken var att jag skulle iväg och träna i kväll, jag skulle faktiskt precis tränat klart.

Men det var tur att vi inte var och tränade, för snacka om snö som vi fick lov att skotta bort.
Inte nog med att det snöat hela natten och hela dagen, strax efter att jag kom hem och släppt in katten, hör jag ett ras, från halva taket på framsidan har snön ramlat ner, och det var inte lite.
Så vi fick ännu mer och skotta, och det är massa snö som legat på taket.



här ser ni hur det såg ut.
 (Obs! dålig bild då den kommer från mobilkameran)

Tänk och träna på det, inge kul!



Sen kan jag berätta den trevlig nyheten att min kusin och hans fru ska ha barn ,
och inte bara ett utan två, nämligen tvillingar =)

och

På söndag ska jag få träffa min kusin på pappas sida och hans sambo och deras son, född i sommras,
men det har inte blivit av att vi träffat dem än, så det ska bli kul =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.