Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Shoppingresa

Nu vet jag ialla fall när jag får vara ledig, så nu ska det bikas buss eller tågbiljett,
ska kolla pris och tidavgångar, och sen bär det av till Stockholm.

En shoppingdag i Stockholm.
Om jag känner oss rätt, så blir det mest inredningsbutiker =)

Vi kommer nog vara helt färdiga när vi sätter oss på väg hem,
för vi kommer nog gå väldig mycket, för vi har hittat butiker lite här och där.

Vet ni nån butik, som man bara inte får missa, hojta till så att även vi kan kika in.




Kommentarer

Postat av: Lilla kullan

Nää, ska du dit du kråkan. Vad kul! I Gamla Stan finns det flera fina affärer.:-) Kram Stina

2010-02-11 @ 19:08:00
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.