Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Nu vet ja...

Nu har jag kommit på vad jag ska ha för färg på gardinerna uppe i all/tv rummet.

Har funderat fram och tillbaka, vad som kan bli snyggt där uppe men inte riktigt kunnat bestämma mig.
Men sista butiken vi var in i igår i Stockholm fick jag svaret på vad jag ska ha.
Där hände de bara, och den färgen ska ja ha.

Så nu blir det ut och leta, då de som de sålde i den butiken var väldigt dyrt!
1190:-
för en enda gardin, och jag ska ha 4 styckna!

Så i helgen blir det en tur till stan, för att kicka på bokrean, leta gardiner + kanske nå grejor som har samma färg som gardinerna som ett ljus eller en kudde, och så ska jag nog tita på en matta.
Vill ha en rund ryamatta uppe i all/tvrummet.

Kommer vi fint där uppe, kännas som om våren är här, och det är ju på tiden!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.