Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Fika och massa rådjur

Alltid kul och träffa tjejerna =)
Tog en fika på Pralin igår med Kristina, Anna, Sofia, Bea och självklart Robin =)
Fikade och pratade, tyvärr går det alldelles för lång tid emellan gångerna vi ses,
så varje gång måste vi gå laget runt och se om något nytt har hänt...
giftemål? barn? Köpt hus/lgn? Flyttat? nytt jobb?

och

faktiskt hade det hänt lite nytt, tyvärr en mindre rolig sak men även en jätte trevlig nyhet =)

Idag var vi ute hos mamma redan kl 11,
då min kusin, hans sambo och deras son, alltså mitt kusinbarn skulle komma och hälsa på.
De bor i Stockholm, så vi ses inte så ofta, men nu var de hemma så då passade vi på att ses.
Lill grabben har hunnit bli 6 månader, så himla go.
Fick en fin pyjamas av oss.

Vi blev även bjudna på mat hos mamma, jag och min sambo

(Mamma och hennes helgbo bjöd oss på stek, med potatis och kanon god hemma gjord sås *muma*
Åt så himla mycket, men det var ju så gott!)

men innan vi åt så tog jag och mamma en promenad på ca 50 minuter,
och så passade jag på att ta kameran med mig, för att tá lite fina vinter bilder.

Såg råddjur på tre ställen, kan varit samma råddjur på de två sista ställena,
men ca 9 till 12 styckna var det ialla fall.

Så himla mysig och ut och gå med mamma, och prata bara hon och jag,
och så var det skönt och gå i det fina vädret.

Bjuder på lite bilder från dagens promenad:

   




Kommentarer

Postat av: Bea

Hej! Tyvärr blev det inge bad pga någon vattenpolo match så dom stängde 30 min efter att vi kom dit... kram

2010-02-08 @ 07:26:40
URL: http://beabofink.blogg.se/

Postat av: Emma

Om du inte redan sett de: http://www.hemnet.se/beskrivning/588643?r=3 Orkade inte skriva på facebook, hade redan loggat ut när ja såg de här... ?=

2010-02-08 @ 23:51:21
URL: http://skruttbilsbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.