Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Fantastisk bil

Alltså jag bara älskar vår nya bil, den är snygg, skön, har bränslevärmare (bra uppfinning) och den är snål.
Alltså vi åkte fram och tillbaka till Göteborg på en tank, det är inte illa...

Bådar gott inför vårens och sommarens turer till loppisar och inredningsbutiker.
Då kan man ju inte skylla på att den drar för mycket bränsle iaf.

För jag och syrran har lite vändor inplanerad, men sen kommer det bli många många fler...

Tanken är att i sommar ska vi åka till Mora (en kompis har rekommenderat en butik) + vi har hittat några till.
Sen har vi Nusnäs, Leksand, Insjön och Rättvik (fast det blir nog i samband med Rättviksmarknade skulle ja tro...)

Det är åt ena hållet, sen har vi ju åt andra hållet med, typ Ludvika osv.

Jaja, ett som är säkert är att det kommer bli ett antal turer.

Sen tänk alla loppisar =)

Nu har iaf tågbiljetterna kommit, så nu är det bara en vecka till innan vi far till Stockholm *jippie*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.