Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Det som gömms i snö dyker upp i tö

Längtar till våren, räcker med snö nu.

När våren och sommaren kommer, dyker loppisarna upp =)

Är så himla kul och gå på loppisar, man träffar trevliga människor och hittar massa fina saker.

Hade det inte varit för loppisar hade jag inte träffat goa bloggar, så som Stina, Anna och Susanne.
Så det blir att leta nya loppisar men själklart gamla favoriter.

Man får ideér från bloggar, inredningstidninar och böcker, så nu måste jag snart göra en lista på vad jag ska leta efter i sommar.

Vissa bloggare har tydligen redan hitta loppisar som öppnat, undrar var de är??

Nån som vet?

Sen ska jag och syrran boka in en resa till Stockholm, för att kika i massa inredningsbutiker =)
Undrar när det kan bli? Snart hopaps jag?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.