Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Alla hjärtansdag med solsken

Helt underbar dag med solsken!
Kan det bli en bättre Alla ♥ dag?!

Sambon och jag satt ute på altanen i solen, och myste!
Sen tog vi en promenad ner till Hälsinggårdsbyggorna och sen vidare över isen till Främby udde,
där vi tog en fika.
Skönt och ut och gå, och får man sällskap är det ännu bättre tycker jag.
För då har man någon att prata med och då går tiden fort och man kan gå och gå nästan hur långt som helst.

När jag kom hem, tappade jag upp ett bad och låg där och myste.
Läste en bok och hade det bra.
Synd bara att vi inte har en bubbelpool för mer än en person,
då hade vi båda kunnat legat där och myst.
Men det står på våran önskelista, så kanske en dag...

Vi pratade om att gå ut och äta, men det är nog inte bara vi som tänkt den tanken idag,
så vi bestämmde oss gör att ta det någon annan helg.
Kanske gå på banken, eller nå annat bra ställe med god mat.

Helt otroligt att vi båda var lediga samtidigt en sån här dag och inget annat inplanerat.
Det är alltid något när vi ska fira nå...när vi varit tillsammans ett år var vi på begravning, annars har vi en förmåga att jobba hela dagen.
Men nu var vi faktiskt lediga!




Kommentarer

Postat av: fru Sätterlund

Visst var det en underbar dag med solsken där solen faktiskt värmde lite :)



Vi hade husvisning samt var på en visning så det blev inte så mycket mys för vår del...



Ha det gott,

Kram Therese

2010-02-18 @ 22:49:45
URL: http://tesbrandt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.