Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Tävling: Sommar med Ernst

Har ni vägarna förbi Mora, ska ni besöka Vindverkstan, en helt underbar butik!
Nu har ägarinnorna en underbar tävling, där man kan vinna boken Sommar med Ernst och en kylväska.
Så kika in hos dem och tävla och få inspiration!
Ernst har många härliga idéer!
Ser gärna på tv programmet Sommar med Ernst där han inreder och fixar och donar.
Årets "hus" är ju så himla mysigt, där skulle jag kunna tänka mig att flytta in på direkten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.