Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Pippi stuk

Gillar Pippi stuket på tröjor, plädar och kuddar.

Se underbara pläden hos Balders Haga i inlägget nedan, helt underbar va?

Nu har jag hittat en jättefin cardigan med Pippi färger, hos In My House; Pippi Cardigan.
Bra sugen på att köpa den!
Inte var den så dyr heller.
Får fundera lite, och se om jag ska beställa något mer.
Tror syrran hittade ett par snygga byxor där, så hon kanske vill beställa med mig.

Även en sett en klänning/lång tunika i detta underbar mönster på stan.
Men jag har inte formen för en sådan, då det kommer puta ut lite här och där...
men en Cardigan skulle bli bra!

Sen på Gruvgatan 13 i stan, de har föresten skaffat sig en blogg, se HÄR!

Så finns det plädar och kuddfodral i 100% bomull, så de är super mjuka å mysiga i Pippi stuk, från Gripsholm, sådan vill jag ha!
Serien heter bergen, och finns i lite olika färger, men fastnade för vitt med röda ränder.

Tänk å ha en cardigan och en mysig filt att mysa under nu i höst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.