Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Loppis hos Stina

Fick äran att bli inbjuden på loppis med fika hos Stina.

Loppis är alltid kul, och va fina grejorna hon sålde *ler*

Stina har så himla fint hos sig, hade kameran med mig och fick ta kort, så nu ska ni få se hur fint hon har det:
Några av alla bilder jag tog:





( Hennes blogg och vilorum )



( Sovrummet)



(Hallen)

Kul att få träffa henne igen!!
Hon är en trevlig, glad, humoristisk kvinna i sina bästa år med underbar inredningssmak!

Vilka fynd jag gjorde, är så himla nöjd.
Kanon fina saker, till bra priser och så fick man lite extra på köpet, kan det bli bättre!

Nu vill jag göra om hemma, både här och där.
Blev så inspirerad!



Dessa underbara kuddar köpte jag av Stina.
Tänkt att ha dessa i sovrummet när vi gjort om där.

Anki ( Lantligt i stan ) dök oxå upp hos Stina.
Det är alltid kul och få ett ansikte på inredningsbloggerkorna!




Kommentarer

Postat av: Stina

Tack du söta gumman!



Mina bilder blev som,typ, kol. Jättesnygga! Not! Men det var trevligt i alla fall. Gulligt inlägg har du gjort också.;-) Kram Stina

2010-08-01 @ 21:41:32
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com

Postat av: Lantligt i stan

Vilka fina bilder du tog hemma hos Stina och så fina kuddarna var! Inspirerad blev jag också!

Kram Anki

2010-08-02 @ 20:23:04
URL: http://www.lantligtistan.blogspot.com/

Postat av: Syrran

Hej. kommer du ihåg att ja pratade om några plåtlådor från in my house hittade på inlägget, lika bra att skriva på en gång.. ;P http://hannishem.blogspot.com/ kram Syrran

2010-08-05 @ 17:49:28
URL: http://skruttbilsbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.