Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Trattis

Det är synd om våran lilla kissekatt!
Men har man varit ute och slagits och fått ett infekterat sår med var, så måste man till farbror doktorn och få bort det onda, och för att man inte ska slicka såret så måste man ha tratt...
I natt har vi inte fått många timmar sömn för då höll Poppy låda.
Men till slut så vid ca 04,00 på morgonen när sanden var bytt i lådan, (dög inte med den gamla, fast den inte var använd speciellt många gånger då de på sommaren är ute jämt och ständigt) och hon bajsat, så blev det tyst!
Men sen vaknar jag ca 07,00 av att katten ligger under sängen men utan tratt...hmmm...tratten ligger bredvid henne men bandet som gör att tratten sitter kvar är borta...
Letar och letar och till slut hittar vi den i hallen.
Inte nog med det, tratten hade bittmärken så vi funderar om hon lät så illa,
så stora syster katt hjälpt henne av med tratten...men det får vi väl aldrig veta...
Nu på kvällen har hon fått gå ute i koppel.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.