Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Halv jämt

Har ju faktiskt fyllt år, lite halv jämt... och då fick jag ju jättefina presenter.
Glömt bara att visa dem för er, men nedan ser ni några av de fina saker jag fick.

Blommor och lotter, faktiskt en med vinst. Ska lösa in den någon dag och se om mna får en ny vinst lott.
Mera blommor, bla 2 orkidéer =)
Tallriskställ, skålar,pengar, vispskål, tvål som luktar underbart!

 

Glömde ju en sak, fick ju ett till objektiv av min sambo. Så nu kan jag zooma ännu mer =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.