Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Kors i taket x 2

Tro det eller ej, men kl 11 imorse var jag och syrran och tränade.
 Blev ett Bas pass, men det var fartfullt och kul =) Bra ledare!

Efter det skjutsade jag hem min syrra och passade på att plocka lite höstblommor hos mamma.
Fick några förra året å, och de har faktiskt tagit sig.
Det är kors i taket, för jag har inte bra hand om blommor.
Men de hemma hos mig var inte tillräckligt stora för att plocka.

Så nu stor en fin bukett på mitt vardagsrums bord.

Min syrra var till Borlänge här om dagen och då var hon snäll och köpte ett par till mysbyxor till mig.
Jag har redan ett par gråa, och de är så sköna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.