Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Underbar helg

Underbar helg i Göteborg.
Jopp jag och min sambo har tillbringar helgen i Göteborg, tog en liten mini semester och for dit.
Kände att vi behöve ta lite ledigt och åka bort.
Bara han och jag, och få mysa och bara vara.

Bott på hotell och käkat hotellfrukost =)

Traskat runt på stan och kikat i massa affärer, dock blev det bara en julklpapp inhandlad.
Vi gick säkert en mil i lördags, kan tala om att det kändes i fötterna efteråt.

Å självklart var vi på Jul på Liseberg, så himla mysigt!
Tittade på konståkningsuppvisning och kaninshower på isbanan,
drack glögg, köpte lotter (dock vann vi inget) och bara myste!

Tog bilen ner, testade hur lite drivmedel det gick åt.
Kan ni tänka er, det räckte med bara en tank fram och tillbaka,
 det måste väl vara toppenbetryg för en bil.




Kommentarer

Postat av: Bea

Hej! Nää, inget databord. Det skulle inte fått plats i bilen. Det var knappt att det vi köpte fick plats =D Jadå, han sitter ganska bra i den. Han ser så cool ut i den! =) Har du pratat med Evelina om när vi ska dit och hälsa på än? Kram

2009-11-24 @ 06:57:39
URL: http://beabofink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.