Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Bilen tog oss till Gävle...

Sist jag och syrran åkte mot Sandviken/Valbo/ gävle hållet, så kom vi aldrig till Gävle, hann aldrig det.

Så nu bar det av till Gävle, för att besöka massa härligt inredningbutiker.

Första stoppet blev i Valbo på Madame Nyberg,
en underbar butik med massa fint och en jätte trevlig och mysig butiksägare =)

Fortsatte till Tant Elwira, en till lika mysig butik med en mysig butiksägare.



Dessa två butiker kommer vi definetivt besöka igen =)

Hittade massa fint!

Fortsatte sedan mot Gävle, och första stoppet blev Ett hus i vitt,
som ligger lite utanför Gävle centrum i Sälgsjön.

Fortsatte sedan till Artur & Gerda ,
en mysig butik, om du gillar lite äldre saker.
En jätte trevlig kvinna som ägde butiken.



Sista stoppet blev Gävle Centrum där vi stannade för att kika in på butiken Uthuset i stan, en vit fin butik!



Stannade även till i Valbo på vägen för att ta en titt inne på IKEA.
 




Kommentarer

Postat av: Ulrika

Tassar förbi o tipsar dig som redan tävlar/ har tävlat hos mig (jätteskoj) att jag nu startat en ny spännande tävling:



http://uj76.blogspot.com/2009/11/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_17.html



..med chans att vinna ett presentkort från en finfin barnbutik, kika gärna in o delta i den oxå =)

2009-11-17 @ 14:34:47
URL: http://uj76.blogspot.com

Postat av: Lilla kullan

Men åh, så många ställen du har besökt. Skulle jag också vilja.:-) Kram Stina

2009-11-18 @ 16:27:37
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.