Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Träffa bebis =)

Nu ska jag snart bege mig hem till en kompis, och träffa henne och hennes son.
Tjejgänget från gymnasiet ska dit och gratta dem.

Hon bjöd hem oss nu när hennes sambo och min sambo och en hel drös med killar ska ut och spela paintball.

Min sambo var ut med jobbet igår och de spelade oxå paintball och sen åt de och festade på, så jag var chafför kl halv 4 imorse, så jag och min samo lär väl vara rätt så trötta imorn, då han var upp tidigt igår och spelade paintball och sen festade hela natten och sen upp tidigt idag och spela...och lite mörbultade är han nog med.
Men de har nog säkert kul =)

Ha det så gött!

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.