Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Min nya älskling

Äntligen har jag fått, eller rättare sagt köpt mig min efterlängtade älskling, en systemkamera.
Närmare bestämt en Nikon D60 med 18-55 VR KIT.

När vi var på semester i Danmark, lånade jag en sådan kamera. då vi skulle träffa min sambos systerbarn och även vara med på dop,så man kunde ta massa bilder.
En vanlig digitalkamera är ju lite segare, så med en systemkamera kan man ju hålla in knappen och ta massa bilder och sedan ta ut de bästa.

Min syster är nog lite avundsjuk på mig, men hon lånar den gärna när vi träffas.

Så nu kan man ta massa fina kort. Använde den när vi var på 1 års kalas, och det blev massa fina bilder.

Kul sen när man får barn, för ett barn står ju aldrig still, så då är det lite lättare och ta med en sådan.

Sen ska jag nog spara ihop och sen köpa ett till objektiv, typ upp till 200-300, så man kan ta kort från länge håll, men ändå få kort som är nära, hoppas ni fattar?!

Kram



Kommentarer

Postat av: Bea

Hej =) Jaaa, det är lite ovant måste jag nog säga. Det känns bara bättre och bättre för varje dag :) Hur är det med dig/er då? Kram

2009-05-17 @ 12:10:30
URL: http://beabofink.blogg.se/

Postat av: Bea

Nja, vi har kanske ett namn... Ska prova det lite. Men risken finns ju att peter ändrar sig, som vanligt :) kram

2009-05-19 @ 12:07:06
URL: http://beabofink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.