Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Danmarkstripp

Nu har vi kommit hem från 1 veckas semester i Danmark.

Jag, min sambo och hans föräldrar åkte ner dit för att hälsa på deras syster/dotter och hennes familj.
Å nu när familjen utökats med en princessa måste man ju bara ner dit för att träffa dem.

Så synd att det blir så sällan, men det kostar att åka.
Man tror inte det kostar så mycket men det gör det.
Bensin ner och hem och sen broavgifterna x 4, det blir ett antal tusenlappar.

Dock hade vi lite otur med vädret. Var det inte regn så var det mulet och så blåste det. 
Var fint när vi kom ner men sen var de inge vidare.

Dop för lilla princessan blev det, kul att de kunde ha dopet medan vi var där nere.
Efter dopet blev det mat och fika hos princessans pappas föräldrar, så nu har vi träffat hans släkt.

Var även en tur till Tyskland och inhandlade lite av varje.

Kollade även in företaget som princessans pappa och farföräldrar jobbade på och ägde.

Kul att kunna åka ner och träffa dem.
Å samtidigt ha semester.

Så nu får vi hoppas att de har råd att komma upp och hälsa på oss i sommar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.