Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Vårväder med snö

Vilken underbar dag det har varit.
Solen sken och massa plus.
Jag och min sambo tog först en promenad sen så har vi settat ute på vår veranda typ hela dagen i solen och myst.
Var så varmt och skönt!
Tog även fram grillen och grillade korv *mums*
Hoppas solen lysser i flera dagar/veckor nu så att snön försvinner för nu vill jag ha VÅR!

Min sambo försökte få bort lite snö med att göra en snögubbe, se nedan hur fin den blev.





Kommentarer

Postat av: Emma

hehe snygg gubbe. =) är den kvar??

2009-03-16 @ 15:01:48
URL: http://skruttbilsbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.