Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Underbart sällskap, god fika & promenix

Underbart sällskap, god fika och promenix, helt underbart!
Så blev min eftermiddag/kväll.

Slutade kl 16, drog ner till stan, mötte upp min underbara vän Anna, med sina två goa barn.
Gick lite på stan innan deras man/pappa slutat jobba, sen hämtade han upp dem för att ta med dem hem.

Vi tog en fika på Cafe pralin, gott =)
Satt och pratade om allt mellan himmel och jord.
Till slut kände vi oss manade att gå ut därifrån när de började städa.
Men vi kände att vi ville pratat lite till, så vi tog en promenix runt Tisken. Så vi fick prata ännu mera.
Henne kan man pratat  med om allt, känns som vi har samma värderingar, tycker lika, kanske dock inte om allt.
Få prata av sig helt enkelt!
Var länge sedan vi sågs nu, så nästa gång ska inte dröja allt för länge hoppas jag.
Avslutade med att skjutsa hem henn, så hon slapp gå/ta bussen + att vi fick prata lite mera.

Inte för jag vet om du läser detta, men KRAMIZAR på dig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.