Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

VIP visning

VIP visning av Lingon och Blåbär var jag och syrran på i dag.
En kompis till mig, Evelina är försäljare för Lingon och Blåbär, därför var vi dit bjudna.

Först var det visning av den nya kollektionen som kommer till hösten och sen sålde försäljarna ut sin visningsplagg. Många härliga mönster kommer det vara i kollektionen i höst.

Ska hem till Evelina imorgon och hälsa på, det ska bli skoj.
Träffas ju så sällan nu för tiden vi i gänget,
alla har sitt eget liv: många av oss har barn, hus och så jobbar vi oilka, så det är inte så lätt att träffas nu för tiden.
Men imorgon ska jag som sagt var träffa Evelina ialla fall =)

Kram på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.