Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Så söta

Jag och syrran var till en kompis idag, som är säljare för Lingon och Blåbär då hon hade reavisning.
Fanns massa fint. Dock blev det inget köpt denna gång,
men denna klänning fastnade jag för, synd bara att man inte hade en tjej att köpa den till. Var så söt!


(Bild lånad från Lingon och Blåbär)

Ska ha ett party i höst, med Lingon och Blåbär, önskar du komma hör bara av dig.




Den dan jag får barn, så hoppas jag att jag får en tjej först, då vi har rummet uppe i rosa, mer praktiskt då.

För jag hoppas jag verkligen får en tjej, nån gång ialla fall.

Å vilken önskelista jag skulle kunna göra till denna tjej.

Har en dockservis sen jag var liten, den skulle hon få.
Sen skulle jag köpa/önska något att ha till fikat, antigen från denna tjej

PennysHouse

eller från denna tjej som har

Virkverkstan

De virkar så fina grejor.

+

att jag skulle kunna komma på massa annat som en liten tjej skulle vilja ha, och/eller hennes mamma =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.