Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Loppis på Höjen

Igår kväll, surfade jag runt lite och hamnade på en inredningsblogg, och det visar sig att hon skulle ha loppis idag lördag, och det var i Falun.
Så jag smsade min syrra, då hon är lika inredningsgalqen som mig, och frågade om hon skulle med, gissa vad hon svarade?
Så det blev en vända dit, massa fint!
Jag handlade dock inte så mycket inredning, då det blev 3 böcker och en giraff, tänkte att den skulle passa bra in på övervåningen där jag har savann tema.
Syrran däremot köpte två fina skyltar från Anna-Karin och två koppar.
Tydligen ska Anna, som är ägare av loppisen ha flera loppisar i sommar, så det blir nog någon mer vända dit.
Mysig och trevlig loppis, synd bara att det regnade.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.