Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Hunnit lite iaf

Jag har gjort lite idag ialla fall..min sambo gör desto mer, han håller på med garageinfarten.
Han är så duktig!
Själv står jag inte ut med värmen, inte och jobba i den iaf.

Hunnit med följande:
»Pantar burkar och flaskor, hade en hel del, blev över 100 kr
»Handlat på Ica Maxi, inte jätte mycket mat,
utan mer bas varor och tvättmedel, rengöringsmedel, toa och hushålls papper å sånt.
»Lämnat tillbaka grejor vi köpt för mycket på Byggmax.
»Klippt gräsmattan bak, tar fram sidan nån annan dag, blev rätt sent, så jag ville inte väsnas för mycket på kvällen.

»Hälsat på en kompis, Evelina med famil som jag skrev om i går dagens inlägg.
Blev bjuden på hallon och nektarin paj, mumma =)
Hon är trevlig och lätt att prata med, så vi pratade länge, tror jag var där i över 5 timmar.
Vet inte var tiden tog vägen.
Kul att träffas, blir inte så ofta nu för tiden.
fast nu blev det 2 dagar i rad, men det är alltid kul.

Kram på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.