Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Glömde skriva...

Glömde skriva att jag förra helgen var till Valbo, då min sambo, min sambos  pappa, mammas helgbo och min sambos systers kille fick present kort av oss i julklapp, för att gå på Whisky provning på Mackmyra, då de alla älskar whisky.

Då behöve de ju chafförer så jag mamma och syrran följde med, så kunde vi gå på IKEA och Valbo köpcentrum.

Var in på två inredningsbutiker i Valvo köpcentrum, den ena heter Divasboning och den andra Smaksak, där fanns de så mycket fint.
Hon som jobbade där på Smaksak, frågade om vi hittade något fint. Ja svarade: Ja allt, hade jag råd och plats skulle jag köpa det mesta.

Min syrra köpte lite grejor där, bla. en servett korg, som hon tittat på länge, men ej blivit av att köpa bla. för att det varit slut.




Kommentarer

Postat av: Anna

Tack för dina vänliga ord på din blogg och tack för din snälla kommentar på min blogg!!

Ni är så välkommna tillbaka, vi kommer ha öppet varje lördag så länge det finns saker kvar.



Kram Anna

2009-06-14 @ 10:28:22
URL: http://hojenslillstuga.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.